subscribe

Search a post

When in Lisbon


Travel
verb  trav·el  \ˈtra-vəl\

Does wearing a metallic skirt along with a ruffled-sleeves top makes you overdressed while travelling? Certainly. For this outfit, I originally planned to wear the skirt in a very romantic and girly way by pairing it with ruffles which adds a feminine texture to the look and a pair of stilettos. However, after much thinking -especially as I was going to walk a lot during the day to visit the beautiful city of Lisbon- I decided to dress down the skirt with a pair of trainers which gives a more casual look to my outfit.

Est ce le fait de porter une jupe métallique avec un top aux manches à volant lors d'un voyage vous rend trop habillée pour la circonstance ? Certainement. Pour cette tenue, j'avais décidé a la base de porter my jupe métallique de façon très romantique et girly en l'accompagnant d'un top a volant pour ajouter une touche feminine au look et une paire de talons hauts. Apres reflexion -particulièrement comme j'allais marcher beaucoup au cours de la journée lors de ma visite de Lisbonne- j'ai décidé de "dress down" mon look en portant une paire de basket qui apporte une touche décontractée et désinvolte à ma tenue.




It is only on my third day in Portugal that I realised that all the photos taken since the beginning of my stay were in a wrong format. Needless to say how frustrated and annoyed I felt -and still feel up until now. Unfortunately, ost of the photos from the beginning of my trip will be posted in this format on the blog and I do hope that you won't mind and will still enjoy reading the blog. 

C'est seulement lors de mon troisième jour au Portugal que j'ai réalisé que toutes les photos prises depuis le début de mon séjour étaient dans un mauvais format. Inutile de vous dire à quel point j'étais frustré et embêtée et à quel point je le suis encore en ce moment.  Malheureusement toutes les photos prises au debut de mon voyage seront postées sur le blog dans ce format là et j'espère que cela nous vous dérangera pas trop et que vous apprécierez quand meme visiter le blog.





SaveSave





Connect with me

Back to Top