subscribe

Search a post

SPOTLIGHT : My Mom Jeans selection


Denim
noun  den·im  \ˈde-nəm\

Mom jeans are back in trend and luckily for us they are comfortable, versatile, flattering and comes in every shapes. I personally prefer my mom jeans with interesting details such as the one I am wearing in the photo above with the distressed ankles. In today's post, I am sharing with you my selection of mom jeans from different hight street shops at very abordable prices.
La tendance est a nouveau aux mom jeans et heureusement pour nous ils sont très confortables, flatteurs pour la silhouette et se portent avec quasiment tout et en toutes tailles. Je préfère personnellement mes mom jeans avec des détails intéressants comme celui que je porte sur la photo au dessus où les chevilles sont effilochées.

< Under £40 >


< Between £41 and £50 >


< Above £51 >

My Mom Jeans selection can suits every budgets, from the smallest to the biggest one. I hope that you did like this selection and found the perfect jean for your. Leave me a comment letting me know which jeans among the selection is your favorite one. I would love to read your opinions !
Ma selection de Mom Jeans s'adapte a tout les budgets, des plus petits aux moins restreints. J'espère que cette sélection vous a plus et que vous avez pu y trouver votre bonheur. Laissez moi un petit commentaire pour me dire lequel de ces jeans ci-dessus est votre favori, j'adorerais avoir vos opinions.

xo.TDVR






Connect with me

Back to Top